Tuesday, October 29, 2013

パリの宝物(Treasure in Paris)

歌うのが大好きです。
音は時間に綺麗な色を足してくれるから。
人生で初めて旅したパリは心に残りました。
敢えて、旅行記は書かずに歌にします。
I love singing
The tones of melody add beautiful colors in each moment in my life
( My first trip to  Paris was very inspiring.)
 Let me just share the lyrics which I jotted down in the train.


::::パリの宝物::::

金色の髪と落ち葉が揺れ
コーヒーが温かい
黒のブーツが刻むリズム
噴水で笑ったあの日
ワイングラスに映る光


手をつなぐだけで分かる
私の心にある幸せ
笑顔がもたらす太陽は
あなたも照らす宝物

緑が広がる窓の景色
甘いチョコレートの香り
写真を撮ったあの日
忘れずに明日がまた来る

声に出せば分かる
ありがとうの大切さ
感謝の言葉がくれるのは
あなたと私の宝物


手をつなぐだけで分かる
私の心にある幸せ
笑顔がもたらす太陽は
あなたも照らす宝物

パリで見つけた
あなたと私の宝物


:::Treasure of Paris:::

 Falling leaves and golden hair 
warm cofee
Rhythm of black boots
Laughter at the fountain
Light reflected on the wine glass

Just by holding hands
Happiness in my heart
 Smile like sunshine 
Treasure of Happiness

Green from the windows
Smell of sweet chocolate
That day we took photos
Tomorrow will come with the memories

                                        
            It`s easy to understand by saying aloud
        Importance of the words, "Thank you"
              Your tell me thank you 
        Treasure for you and me

Just by holding hands
Happiness in my heart
 Smile like sunshine
Treasure of Happiness

What We found in Paris
was our Treasure of you and me





                        

                 

                 

No comments:

Post a Comment